Beste leden van SV Erasmus,

Aanstaande maandag 6 juni start het slotakkoord van dit seizoen: ons besloten rapidschaaktoernooi, dat over drie avonden wordt verspeeld.

De volgende ronden vinden plaats op 20 juni en 27 juni. Op 13 juni is er geen schaken (2e Pinksterdag).

Het is geen probleem op een avond vanwege vakantie of iets dergelijks verstek te laten gaan. Voor de ronden op die avond worden dan remises genoteerd, zodat een goede plaats op de ranglijst niet uit het zicht hoeft te raken.

De inzet van het rapidtoernooi is de bijbehorende wisselbeker en natuurlijk de eervolle vermelding als bekerkampioen van SV Erasmus op onder meer de RSB-site.

Kortom, alle reden om er zowel stevig als ontspannen tegenaan te gaan.

Wedstrijdleider is weer Cor van As. In verband met de indeling verzoek ik je uiterlijk om 20.05 uur aanwezig te zijn of Cor vooraf te laten weten dat je wel komt maar dat het iets later wordt.

Ik hoop op een goede opkomst.

Met vriendelijke groet,

Leo Verhoeven