Uitnodiging algemene ledenvergadering op 29 augustus 2011

Als het goed is, heeft u op zaterdagmiddag 20 augustus via de mail de uitnodiging ontvangen voor de algemene ledenvergadering op 29 augustus. De enkele leden die geen emailadres hebben, krijgen de stukken een dezer dagen op papier. Mocht u om de een of andere reden (bijvoorbeeld een te volle elektronische brievenbus) geen uitnodiging hebben ontvangen: neem s.v.p. met mij contact op: secretaris@sv-erasmus.nl. Hieronder vindt u de agenda, zonder bijlagen.

Agenda voor de algemene ledenvergadering voor het seizoen 2011-2012 van Schaakvereniging Erasmus op maandagavond 29 augustus 2011 om 20.00 uur in het gebouw van Laurens Arcadia, Apollostraat 163, 3054 TB Rotterdam.

(Een sterretje * betekent dat er een bijlage over is, bijvoorbeeld een verslag)

1. Opening

2. Mededelingen, waaronder de eventuele ingekomen stukken

3. Verslag van de jaarlijkse algemene ledenvergadering op maandag 30 augustus 2010*

4. Jaarverslag secretaris*

5. Jaarverslag wedstrijdleider interne competitie*

6. Jaarverslag wedstrijdleider externe competitie*

7. Jaarverslag jeugdleider*

8. Jaarverslag penningmeester* en verslag kascommissie

9. Stand van zaken materiaal

10. Prijsuitreiking seizoen 2010-2011

11. Bestuursverkiezing. Voorzitter Ron Ansem en wedstrijdleider interne competitie Cor van As treden af. Het bestuur stelt voor in hun plaats te benoemen Frank van Zutphen als voorzitter en Jaap van Meerkerk (was jeugdleider) als wedstrijdleider interne competitie. De andere bestuursleden blijven in functie.

Het bestuur stelt dus als kandidaten voor Frank van Zutphen (voorzitter), Leo Verhoeven (secretaris), Jan Melis (penningmeester), Jaap van Meerkerk (wedstrijdleider interne competitie), Paul Wilhelm (wedstrijdleider externe competitie), PM (jeugdleider), PM (PR-functionaris) en Arie de Jong (algemeen)

12. Afscheid als zodanig van de aftredende bestuursleden

13. Voorstel begroting* en voorstel contributie*

14. Interne competitie 2011-2012, tevens voorstel wijziging huishoudelijk reglement*