Website SV Erasmus in een nieuw jasje

Zoals u kunt zien heeft de website van SV Erasmus een metamorfose ondergaan. Een nieuwe look met nieuw elan, waarbij de site actueler zal worden dan ooit. Zo is hier uiteraard alle informatie te vinden over de interne competitie en de RSB competitie, maar Erasmus twittert tegenwoordig ook!

Op dit moment is op de site informatie te vinden over de meest actuele stand in de interne competitie en van de standen van de diverse teams in de RSB competitie. Uiteraard zijn ook alle clubbladen van onze redacteur Arie de Jong op deze site te vinden. Of neem een een kijkje op de agenda voor het jaarprogramma van het seizoen 2011-2012.

Maar het belangrijkste zijn uiteraard de verslagen van de teams en van de speelavonden in de interne competitie. Deze zullen onder de home knop te vinden zijn. Mede daarom is uw literaire bijdrage na externe wedstrijden zo gewenst, vanaf dit seizoen wordt u gevraagd om na een externe wedstrijd een kort verslagje (een paar regels) te schrijven van uw partij en uw gedachten tijdens de partij. De teamleiders verzamelen deze informatie en wij kunnen dit dan op de website plaatsen. En voor het actuele snelle nieuws hebben wij tegenwoordig ook Twitter. Wanneer u in maximaal 140 tekens via (bijvoorbeeld sms) de laatste informatie doorgeeft aan de webmaster (06-41424557), dan wordt dat per direct op de website geplaatst! Dus een spannende 4-2 tussenstand met nog twee partijen te gaan? Interessant nieuws voor de thuisblijvers!

De website is nog niet af en de webmasters hebben nog grote plannen voor verdere doorontwikkeling. Zo willen wij allereerst de verslagen en verhalen van voorgaande jaren ook weer online plaatsen, zodat u nog eens terug kunt lezen hoe het ons in eerdere jaren verging. Daarnaast werken wij ook nog aan de mogelijkheid om partijen na te gaan spelen op de website. En uiteraard horen wij het ook graag als u suggesties en aanvullingen heeft voor de website.

Veel leesplezier!

Jan Hoek van Dijke / Frank van Zutphen