Welke leden doen aan welke toernooien mee?

Vanaf heden is het de bedoeling om u via de website te informeren over de toernooien, waaraan ook andere leden van Erasmus mee doen. Zo krijgt u een beeld van de leuke toernooien in de regio en weet u vooraf of u clubgenoten tegen zal gaan komen. Wellicht kan dit net dat duwtje in de rug zijn, om toch ook maar deel te nemen. En wat uiteraard ook leuk is, het wordt gemakkelijker om de successen van onze leden buiten de vereniging bij te houden! Ook deze successen willen wij graag bij gaan houden op de website.

De informatie is vanaf nu linksonder op de internetpagina te vinden (onder het kopje “Erasmianen in den lande”). Voor de komende periode zijn er al verschillende toernooien opgenomen, waaraan Erasmianen deelnemen.

Doet u binnenkort mee aan een leuk schaaktoernooi (waar dan ook)? Stuur dan een e-mail naar de webmaster (via webmaster@sv-erasmus.nl) en dan plaatsen wij dit op de website.