Voorlopige indeling beschikbaar

Het was enigszins puzzelen, maar de voorlopige indeling van de verschillende speelronden van de finalegroepen A en B is gereed. Hierbij is rekening gehouden met de externe wedstrijden en met de afzeggingen, die tot op heden bij de interne wedstrijdleider bekend zijn.

De speelschema’s zijn nog wel onder voorbehoud van afzeggingen. Deelnemers aan de A-groep en de B-groep wordt verzocht om tijdig af te zeggen, ook omdat de tegenstander anders voor niets naar de schaakvereniging komt. Indien dat haalbaar, wordt na nieuwe afzeggingen getracht om het speelschema nog aan te passen. Indien dat niet mogelijk is, worden spelers verzocht om onderling een afspraak te maken om de partij te spelen.

Het speelschema van finalegroep A en het speelschema van finalegroep B zijn via de links te vinden. In finalegroep C wordt de indeling op de avond zelf bekend gemaakt.