Eerste clubblad van 2012 te lezenLof der Zotheid februari 2012

Het eerste clubblad van 2012 is weer op deze pagina te vinden. Hoofdredecteur Arie de Jong heeft weer een groot aantal partijen bekeken en op zijn welbekende wijze van commentaar voorzien! Een must voor de schaakliefhebber.

In deze versie veel aandacht voor het ontbreken van de successen van onze teams in de RSB competitie. Zowel het eerste, als het tweede, als het derde moest het hoofd buigen voor hun tegenstander. Een collectieve winterdepressie? Gelukkig wel goed nieuws van ons viertallen team, die fier aan kop staat.

In dit clubblad ook weer een interessante terugblik op de geschiedenis in “Herinneringen aan clubs uit het verleden” met deze maal een duik in de rijke historie van Hillegersberg.

Kijk hier om direct de Lof der Zotheid van februari 2012 te openen of hier om naar de startpagina van ons clubblad te gaan.