Nieuwe Lof der Zotheid weer onlineLof der Zotheid april 2012

Nummer 5 van jaargang 2011-2012 van Lof der Zotheid is hier nu te lezen. Hoofdredacteur Arie de Jong heeft weer 38 pagina’s aan zeer interessant leesvoer voor u bij elkaar verzameld en geschreven. Een goed tijdverdrijf voor deze regenachtige lentedagen!

In deze versie worden uiteraard de verschillende bondsteams weer langs de lat gelegd. Met enerzijds successen voor het vierde team (kampioen!), het derde team (derde geworden!) en het bekerteam (in de finale!). Maar aan de andere kant ook teleurstellingen voor het eerste team (gedegradeerd) en het tweede team (moet in de laatste ronde vechten tegen degradatie).

In deze versie ook weer een leuke terugblik op de geschiedenis in “Herinneringen aan clubs uit het verleden” met deze maal een duik in de rijke historie van NRSG Wilhelm Steinitz. En in de rubriek “Erasmianen in den lande” laat Andrzej Pietrow een aantal partijen zien van het Noteboom toernooi in Leiden.

Kijk hier om direct de Lof der Zotheid van april 2012 te openen of hier om naar de startpagina van ons clubblad te gaan.