Tijd voor een welverdiende vakantie!

Nu de laatste prijzen zijn verdeeld is het seizoen 2011-2012 al weer ten einde. Een seizoen met pieken zoals het kampioenschap van het Erasmus viertal, de knappe derde plaats van het derde team en het bereiken van de bekerfinale. Maar helaas ook met dalen, zoals de degradatie van het eerste team uit de promotieklasse. Dat maakt het doel voor komend seizoen voor het eerste team dus duidelijk: promoveren!

Vanaf 27 augustus begint het nieuwe seizoen weer. Zet de onderstaande dagen dus alvast in de agenda!

Op maandag 27 augustus starten wij met de Algemene Ledenvergadering.

Op maandag 3 september organiseren wij een Open Avond. Hier worden ook oud-leden en andere geïnteresseerden voor uitgenodigd om een keer langs te komen op onze vereniging. Houd de website in de gaten voor de laatste informatie.

Op maandag 10 september start de interne competitie.

En vergeet niet, doet u mee aan een leuk zomertoernooi, stuur een kort verslagje (met indien mogelijk ook partijen in pgn-formaat). Dan plaatsen wij deze op de website.

Een fijne vakantie toegewenst.