Schaakvereniging Schiebroek en SWR

“In 2014 begon het te borrelen bij ons. Carel Keller en ik (Jaap van Meerkerk) schreven onze eerste verhalen voor de website van Erasmus. Over de geschiedenis van ons gemeenschappelijke schaakverleden. Daarna volgden foto’s en verhalen van Willem van der Wel, Evert van den Hooven en Bram de Knegt met wie wij veel schaakherinneringen delen.”

Zo begint het voorwoord van een indrukwekkend naslagwerk van 50 jaar geschiedenis van Schaakvereniging Schiebroek en Schiebroek Westen Regina van de hand van Jaap van Meerkerk, Carel Keller met input van vele anderen. Complimenten voor het al het werk dat hier in is gaan zitten!

En zeer lezenswaardig document met vele foto’s en fragmenten uit het roemrijke verleden van deze voorlopers van SV Erasmus! Download hier het naslagwerk over 50 jaar geschiedenis van Schiebroek en SWR.