In herinnering aan Jan Melis

Beste schaakvrienden, clubschakers, huisschakers en belangstellenden,

Schaakvereniging Erasmus uit Rotterdam (Hillegersberg-Schiebroek) nodigt je hierbij graag uit om (weer) deel te nemen aan het Spindler Makelaars Watertorentoernooi, dat van 11 april tot en met 30 mei wordt gehouden. Kijk hier voor de actuele deelnemerslijst.

Vorig jaar konden wij jullie melden dat Erasmus een toernooisponsor had gevonden. Ook dit jaar is Spindler Makelaars, gevestigd in Hillegersberg-Schiebroek, wederom de sponsor van ons Watertorentoernooi en stelt onze vereniging daarmee in staat haar jaarlijkse zevenrondige open schaaktoernooi met een aantrekkelijk prijzenfonds op deze voet voort te zetten.

Wij kijken met gepaste trots terug op het in februari gehouden Erasmus Rapidtoernooi, dat met 80 deelnemers is uitgegroeid tot het grootste en sterkste rapidtoernooi van Rotterdam. Ook voor het Spindler Makelaars Watertorentoernooi verwachten wij weer veel deelnemers. Onze gezellige en gemakkelijk bereikbare speelzaal op de begane grond en met een mooi uitzicht op de omgeving, biedt ruim voldoende capaciteit voor een groot toernooi. Schrijf u tijdig in zodat u zeker bent van plaatsing op de deelnemerslijst, want ook aan de grote zaal zit een maximum.

De sterke kanten van ons toernooi nog even op een rijtje:

• Gunstige periode: tot op het einde van het schaakseizoen kun je op niveau serieuze partijen blijven spelen
  • Rating: de zeven wedstrijden tellen mee voor de ratingverwerking
  • Grote winkans: Aantrekkelijk prijzenfonds
  • Voor elk wat wils: op ieder niveau een sportieve uitdaging!

Kijk hier voor meer informatie over het toernooi of schrijf je meteen in via het inschrijfformulier op de website. Kijk hier voor de actuele deelnemerslijst.

Tot slot dragen wij het toernooi ook dit jaar weer op aan onze in 2014 overleden penningmeester Jan Melis, die via zijn familie en vrienden financieel heeft bijgedragen aan de voortzetting van dit toernooi, dat hem zo na aan het hart lag.

Hopelijk tot ziens op 11 april!

Namens het bestuur van SV Erasmus,

Jaap van Meerkerk