Drie aspirant jeugdleden vermaken zich heel goed

Maandag 11 september was een bijzondere dag in de rijke geschiedenis van schaakvereniging Erasmus. Voor het eerst sinds 4 jaar was het weer een drukte van belang vanaf 18.45 uur bij Laurens Borgsate!

Want na aan afwezigheid van 4 jaar was er weer jeugdschaak bij Erasmus. Casper, Danique en Oscar waren daar meteen al op de eerste avond op afgekomen! Wat leuk om te zien! Wat een enthousiasme! En wat werd er al goed gespeeld!

Vanaf volgende week gaan de schaaklessen echt beginnen aan de hand van de Stappenmethode (de officiƫle lesmethode van de KNSB).

Vanaf nu is er iedere maandag vanaf 18.45 uur weer jeugdschaak bij SV Erasmus. Ben je tussen de 6 en 18 jaar? Kom dan vooral ook eens langs om te kijken!

Stuur dan eerst een berichtje naar de jeugdleider Peter Ruimschoot (jeugdleider@sv-erasmus.nl), zodat je meteen mee kan doen!