RSB wedstrijden en schaaklessen jeugd afgelast, interne competitie gaat door

Het KNMI heeft in het midden en zuiden van het land code rood wegens grootschalige gladheid door sneeuwval. Dit is reden geweest voor de RSB om op maandag 11 december alle RSB-competitiewedstrijden af te gelasten.

De interne competitie gaat vanavond wel gewoon door (voor degenen die dat willen).

De RSB-wedstrijden Erasmus 4 – WSV 3 en Erasmus V1 – Spijkenisse V2 gaan vanavond niet door.

De schaaklessen voor de jeugd gaan ook niet door. Wel is er vrij schaken voor de jeugdspelers die toch graag willen komen.

De interne competitie gaat vanavond wel gewoon door. Schakers, die vanavond liever niet de weg opgaan of moeite hebben om de speelzaal te bereiken, kunnen een extra winterweer-bye opnemen (deze bye gaat niet ten koste van de reguliere 3 bye’s die iemand in de voorronde op kan nemen).

Belangrijk! Geef het door aan Jaap van Meerkerk als je vanavond niet mee wilt spelen. En geef het ook door als je vanavond eigenlijk voor de externe competitie zou spelen, maar nu wel mee wil spelen voor de interne.

Stuur daarvoor een mail naar competitieleider@sv-erasmus.nl of bel 06 – 2421 3858 (mobiel, Jaap overal bereikbaar) of tot 18.00 uur: 010 – 421 3746 (vast toestel, Jaap thuis bereikbaar).

Wellicht tot vanavond! En doe in ieder geval voorzichtig als je de weg op gaat.