Doe mee op maandag 22 januari!

Veel huisschakers zullen het mee hebben gekregen. Op dit moment wordt in Wijk aan Zee het Tata Steel Chess Tournament gespeeld, ook wel het Wimbledon van het schaken genoemd.

Om nu laagdrempelig kennis te maken met de schaaksport biedt schaakvereniging Erasmus mede daarom éénmalig een gratis schaakles aan voor huisschakers. Op maandag 22 januari is iedereen van 19.00 uur tot 20.00 uur van harte welkom.

Vorig jaar heeft Erasmus verschillende malen een schaakles voor volwassenen georganiseerd in het kader van de AH-Sportactie. En omdat dat zo goed is bevallen organiseren wij op maandag 22 januari weer opnieuw een schaakles.

De schaakles is in Laurens Borgsate op de Meidoorsingel 181 in Schiebroek. Wil je ook meedoen? Geef je dan vooraf op bij Leo Verhoeven (secretaris@sv-erasmus.nl).

Graag zien we jullie maandag de 22e bij schaakvereniging Erasmus.