Vrijwilligersborrel als bedankje

Het gaat goed met schaakvereniging Erasmus en dat is voor een belangrijk deel te danken aan alle leden van Erasmus, die zich als vrijwilliger inzetten voor onze vereniging in commissies en als teamleiders.

Reden voor het bestuur om donderdag 17 mei voor alle vrijwilligers een borreltje te organiseren als teken van onze grote waardering hiervoor.

Niet aanwezig waren en daarom niet op de foto: Arie de Jong, Ruurd Ouwehand, Pim Kleinjan, Henk de Kleijnen, Aad Jan Roos, Bernhard Ruimschoot, Anton van Berkel en Bram de Knegt.

Erasmus mag zich heel erg gelukkig prijzen met zo’n grote groep actieve leden! Hiermee wordt op een goede manier invulling gegeven aan onze wens voor een verdere professionalisering van onze vereniging.

Jij ook?

Door de groei en de ambities van Erasmus is er ook ruimte voor nieuwe commissieleden, in het bijzonder voor de jeugdcommissie en voor de website (moderator). Voor leden van de jeugdcommissie zijn er ook mogelijkheden voor het volgen van de trainerscursussen. Heb je interesse? Schiet vooral het bestuur aan!

Frank van Zutphen