En dankwoord voor alle vrijwilligers

Clubkampioen: Henk Ochtman

Ook dit jaar werden op de algemene ledenvergadering op maandag 27 augustus weer de prijzen uitgereikt aan de winnaars van de diverse interne competities van het afgelopen seizoen.

Tevens werden de steeds groter wordende groep van vrijwilligers bedankt en in het zonnetje gezet. De vrijwilligers zonder wie schaakvereniging Erasmus nooit zo’n mooie vereniging zou zijn geworden!

Hieronder zijn de foto’s te vinden. Niet alle prijswinnaars waren aanwezig, vanzelfsprekend ook felicitaties voor hen. En natuurlijk ook veel dank voor alle vrijwilligers die niet aanwezig waren op de ALV.

Nummer 2 van de A-groep: Andrzej Pietrow

Nummer 3 van de A-groep: Dick Straathof

Nummer 2 van de C-groep: Cander Flanders

Rapidkampioen: Leo de Jager