Van 9 tot en met 26 november

Vandaag vanaf 16.00 uur gaat het spektakel weer beginnen! Dan begint de match om het wereldkampioenschap schaken tussen de huidige wereldkampioen Magnus Carlsen en zijn uitdager Fabiano Caruana.

Het is spannender dan ooit want het ratingverschil tussen beiden is slechts 3 punten (2835 voor Carlsen en 2832 voor Caruana).

Er zijn verschillende goede (en gratis) manieren om de match (inclusief commentaar) te volgen, waaronder:

Chess24.com (met commentaar van onder meer GM Peter Svidler en GM Anish Giri)

ChessTV (met commentaar van onder meer IM Daniel Rensch, GM Robert Hess en vele gastcommentatoren)

Het is ook mogelijk om de match via de officiële website van de FIDE (Worldchess.com) te volgen (met commentaar van GM Judith Polgar), maar dan moet je wel eenmalig een online ticket van $20 aanschaffen.