Pietrow al niet meer in te halen

Hoewel op het moment nog niet alle partijen gespeeld zijn, is Andrzej Pietrow in de score los gekomen van de concurrentie voor het kampioenschap en heeft daarmee zijn derde titel van de SV Erasmus behaald.

Uiteraard wordt hier in de ledenvergadering nog uitgebreid op terug gekomen, maar vanaf deze plaats alvast namens de club en het bestuur:

Gefeliciteerd!!

Achter Pietrow is Van Zutphen als tweede geëindigd en Verhoeven als nummer 3. Kijk hier voor de uitslagen en de eindstand van de Finalegroep A van het seizoen 2010/2011.

De B-finale van 2010/2011 is door Joop van ’t Hoenderdaal gewonnen. Hij behaalde 6 punten uit zeven partijen en eindigde daarmee een vol punt voor op de nummer 2 Jan Smit. Emil Verhoef wist beslag te leggen op de derde plaats. Alle uitslagen en de eindstand van de Finalegroep B van het seizoen 2010/2011 zijn hier ook te vinden.

Winnaar van de C-finale is John Helstone geworden voor Rinus van der Linde en Alik Tchavelachvili. De uitslagen en de standen van de finalegroep C zijn hier te vinden.