Nieuwe clubblad online beschikbaarLof der Zotheid oktober 2011

Het nieuwe clubblad van SV Erasmus is weer op onze website te vinden. Redacteur Arie de Jong heeft weer een aantal mooie verhalen geschreven en interessante analyses gemaakt in de Lof der Zotheid van oktober 2011.

In deze versie worden onder meer herinneringen opgehaald aan ons helaas overleden oud-lid Jan de Graaf.

Daarnaast wordt ook nog teruggeblikt op het Watertorentoernooi van 2011 en op de Algemene Ledenvergadering aan het begin van het seizoen.

Ook wordt het wel en wee van de externe teams in de eerste ronde van de RSB competitie beschreven in de vorm van verslagen en verschillende partij analyses. Pietrow bespreekt een Siciliaan tegen GM Friso Nijboer en De Jong haalt nog eens herinneringen op uit zijn Optekeningen aan de recent tot Fianchetto gefuseerde verenigingen Groenoord en Unilever.

Kortom, weer vele uren leesplezier!

Kijk hier om naar de startpagina van ons clubblad te gaan of hier om direct de Lof der Zotheid van oktober 2011 te openen.