Laatste clubblad van 2011 is onlineLof der Zotheid december 2011

Met de komende kerstdagen in het vooruitzicht hoeft u zich niet te vervelen. Redacteur Arie de Jong heeft weer 35 pagina’s aan interessante artikelen en partij analyses voor u opgenomen in de nieuwe Lof der Zotheid!

In deze versie weer uitgebreide aandacht voor de gespeelde partijen in de RSB competitie van de verschillende teams. Daarnaast een leuk artikel over onze nieuwe jeugdafdeling en één van de jongste toptalentjes uit de Rotterdamse regio. Liam Vrolijk, spelend bij CSV en zoon van ons eerste teamspeler Olivier, wist vijfde te worden in zijn leeftijdsgroep (geboortejaar 2002) op het Nederlands Kampioenschap Rapid!

Dus, weer vele uren leesplezier voor onder de kerstboom.

Kijk hier om naar de startpagina van ons clubblad te gaan of hier om direct de Lof der Zotheid van december 2011 te openen.