Speciale uitnodiging voor leden, oud-leden en andere geïnteresseerden

Om de start van het nieuwe seizoen op een mooie manier in te luiden, organiseert schaakvereniging Erasmus op maandag 3 september een open avond, waarbij ook oud-leden en andere geïnteresseerden, die een keer een avond schaken mee willen maken, welkom zijn! Vanaf 19.30 uur ontvangen wij u graag in Laurens Arcadia op de Apollostraat 163 in Hillegersberg in Rotterdam.

Naast een stukje gezelligheid en de mogelijkheid om oude bekenden weer eens tegen te komen, zal er uiteraard ook geschaakt worden! Daarom start vanaf 20.00 uur een snelschaaktoernooitje, waarbij eerst een voorronde wordt gespeeld om daarna in een finaleronde uit te maken wie zich de winnaars van de avond mogen noemen. Inschrijven vooraf is niet nodig! Kosten van deelname: gratis. En er zijn voor de winnaars leuke prijsjes te winnen!

Kortom: redenen voldoende om maandag 3 september langs te komen!