Competitiereglement 2012-2013 online

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 27 augustus is onder meer het nieuwe reglement voor de interne competitie besproken en goedgekeurd. Het reglement voor de interne competitie is nu hier te downloaden. Vanaf maandag 10 september start de interne competitie weer.

Hieronder nog even de belangrijkste verschillen ten opzichte van de voorgaande jaren op een rijtje:

• Om 19.45 uur wordt de indeling voor de nieuwe ronde bekend gemaakt, zodat de partijen ook echt om 20.00 uur kunnen beginnen
  • Om 20.00 uur gaan de klokken aan. Besluit een speler te wachten op zijn tegenstander, dan wordt van beiden een evenredig deel van de tijd afgetrokken. Dit om ervoor te zorgen dat alle partijen om 23.30 uur ook echt zijn afgelopen.
  • De resultaten van de voorronde in de interne competitie tellen niet meer mee voor de KNSB rating

De regels voor het afmelden zijn iets aangepast. Hieronder de mogelijkheden:

Regels voor het afmelden:

Je moet ervoor zorgen dat de wedstrijdleider intern (Jaap van Meerkerk) op tijd op de hoogte is door:

• Afmelding op de vereniging, een of meer weken van tevoren. Uw afwezigheid wordt door de wedstrijdleider intern direct genoteerd in zijn map. Dit is de meest efficiënte manier van afmelden
  • Telefonisch uiterlijk tot 19.30 uur op de speelavond:
    • 06 – 24 21 38 58 (mobiel, Jaap overal bereikbaar)
    • tot 19.00 uur: 010 – 421 37 46 (vast toestel, Jaap thuis bereikbaar)
    • (In noodgevallen, als de telefoon niet wordt opgenomen, belt u onze secretaris, Leo Verhoeven: 010 – 461 39 17 of 06 – 17 88 32 26)
  • Een mail sturen tot uiterlijk maandagavond 18.00 uur: competitieleider@sv-erasmus.nl, met een cc naar Leo Verhoeven (secretaris@sv-erasmus.nl) Deze manier heeft niet de voorkeur: de mail moet namelijk worden bevestigd, anders is de melding niet geregistreerd en dus ongeldig.