Uitnodiging voor de eerste Denksportdag op zaterdag 22 september

Op zaterdag 22 september 2012 wordt de eerste Denksportdag Rotterdam-Noord gehouden. Het evenement is voor iedereen gratis toegankelijk: om te komen kijken, of om mee te doen aan één van de vele leuke activiteiten. Met medewerking van vele instanties, organisaties, verenigingen, bedrijven en vrijwilligers zal dit een uniek evenement worden in Rotterdam-Noord. SV Erasmus draagt hier ook haar steentje aan bij.

Het festijn vindt plaats in het fantastische gebouw van Humanitas Bergweg, Bergwegplantsoen 10 Rotterdam (tel: 010-4436100). De dag start vanaf 11:30 uur en duurt tot ongeveer 17:00 uur.

Op het programma staan onder meer simultaanschaak, workshops, lezingen, quizes, lesprogramma’s en het spelletjes café. Trouwens niet alleen schaken, maar ook andere denksporten zoals dammen en bridge zijn vertegenwoordigd. Kortom, reden voldoende om even langs te gaan!