Stuur je partij in of (nieuw!) laat deze analyseren

Sinds enige tijd is het mogelijk om partijen na te spelen op de website van Erasmus. Een aantal leden heeft zelf al partijen ingestuurd met daarbij ook een analyse van de partij. Dit wordt erg gewaardeerd! Hiermee wordt onze website weer een stukje mooier.

Een aantal voorbeelden van het afgelopen jaar:

Frank van Zutphen – Lucian Mihaelescu

Arie de Jong – Jaap van Meerkerk

Carel Keller – Peter Hurkmans

Pim Kleinjan – Harry Nefkens

Zelf ook een interessante partij gespeeld? Stuur deze dan in pgn.formaat naar de webmaster (e-mail: webmaster@sv-erasmus.nl) met bij voorkeur een analyse en ook een kort begeleid schrijven. Meer informatie hoe dat te doen is te vinden op de pagina met de Handleiding voor het aanleveren van partijen.

In aanvulling daarop willen we een oude traditie van Hillegersberg weer in ere herstellen. Destijds was het mogelijk om een partij in te sturen voor een uitgebreide (niet door de computer gemaakte) analyse door één van de sterkere leden van de vereniging. Die mogelijkheid willen wij nu ook weer bieden. Andrzej Pietrow, Leo Verhoeven en ondergetekende willen hier graag een bijdrage aan leveren. Uiteraard horen wij het graag als anderen hiertoe bereid zijn.

Interesse? Stuur jouw partij (eventueel met eigen analyse en toelichting) naar de webmaster (e-mail: webmaster@sv-erasmus.nl) o.v.v. “partij laten analyseren” en wij plaatsen de partij inclusief analyse binnen korte tijd op de website.

Frank van Zutphen