Veel bezoekers bij Erasmusstand

Zaterdag 6 juli vierde de deelgemeente Hillegersberg-Schiebroek haar 30ste verjaardag. En Erasmus was daarbij met een eigen stand. Het werd een erg leuke middag, waarbij er veel interesse was voor de activiteiten van schaakvereniging Erasmus.

Zo mocht de jeugd een paar interessante opgaven oplossen, waarmee zij een klein prijsje konden winnen. De hele middag was daar veel animo voor en daar zaten ook de nodige talentjes tussen. Wellicht leidt dat tot weer nieuwe aanwas aan het begin van het seizoen!

En daarnaast werd er uiteraard ook veel geschaakt. Campingtafeltje, zonnetje en een schaakbord. Wat wil een mens nog meer?

Wilt u meer weten over de schaakvereniging Erasmus. Kijk dan hier voor het informatieblad van de schaakvereniging Erasmus. Of kijk hier voor meer informatie over het lidmaatschap.