Uitnodiging algemene ledenvergadering op maandag 1 september 2014

Uitnodiging voor de algemene ledenvergadering voor het seizoen 2014-2015 op maandagavond 1 september 2014 om 20.00 uur in onze nieuwe speelzaal in het gebouw van Laurens Borgsate, Meidoornsingel 181, 3053 BP Rotterdam

Beste leden van SV Erasmus,

Namens het bestuur van onze vereniging nodig ik u graag uit voor de algemene ledenvergadering voor het seizoen 2014-2015.

Ik verzoek u maandagavond 1 september tijdig aanwezig te zijn, zodat we omstreeks 20.00 uur kunnen beginnen met een verkenning van de nieuwe locatie.

Voor degenen die ter plaatse in Schiebroek nog niet goed bekend zijn. De gemakkelijkste route voor fiets en auto is naar de Ringdijk en dan vervolgens afslaan op de Wilgenlei. En dan is het links, direct na het passeren van de tramrails en de Meidoornsingel. Voor degenen die met openbaar vervoer komen, zijn er twee mogelijkheden: tram 25 of bus 35, halte Wilgenlei.

De agenda voor de ledenvergadering treft u bijgaand aan. Mocht u andere onderwerpen op de vergadering aan de orde willen stellen, dan verzoek ik u dat uiterlijk 28 augustus aan mij door te geven. Hetzelfde geldt als u een wezenlijk ander voorstel voor de interne competitie wilt doen.

De eerste speelavond van de interne competitie is op maandag 8 september.

Met vriendelijke groet,

Leo Verhoeven

Secretaris

Agenda voor de algemene ledenvergadering voor het seizoen 2014-2015 van Schaakvereniging Erasmus op maandagavond 1 september 2014 om 20.00 uur in het gebouw van Laurens Borgsate, Meidoornsingel 181, 3053 BP Rotterdam

(Een sterretje * betekent dat er een bijlage over is, bijvoorbeeld een verslag)

1. Opening.

2. Mededelingen, waaronder de eventuele ingekomen stukken.

3. Verslag van de algemene ledenvergadering op maandag 26 augustus 2013*.

4. Jaarverslag secretaris*.

5. Jaarverslag activiteiten uitwerking toekomstvisie bestuur*

6. Jaarverslag wedstrijdleider interne competitie*.

7. Jaarverslag wedstrijdleider externe competitie*.

8. Jaarverslag penningmeester* en verslag kascommissie.

9. Stand van zaken materiaal.

10. Prijsuitreiking seizoen 2013-2014. Andere attenties.

11. Bestuursverkiezing. Als bestuursleden zijn herkiesbaar Frank van Zutphen (voorzitter), Leo Verhoeven (secretaris), Jan Melis (penningmeester), Jaap van Meerkerk (wedstrijdleider interne competitie), Paul Wilhelm (wedstrijdleider externe competitie) en Arie de Jong (algemeen).

12. Toekomstvisie bestuur*.

13. Aanschaf digitale klokken*.

14. Prijzengeld open toernooien*.

15. Voorstel contributie, voorstel prijzen consumpties en voorstel begroting*.

16. Voorstel wijziging huishoudelijk reglement met betrekking tot de contributie*.

17. Voorstel interne competitie 2014-2015 (inclusief voorstel reglement)*.

18. Teams externe competitie 2014-2015*.

19. Planning jaaragenda*. Open rapidtoernooi? Watertorentoernooi.

20. Website.

21. Benoeming kascommissie.