€ 25 korting op de contributie

Schaakvereniging Erasmus heeft de primeur door als eerste schaakvereniging samen te werken met de Rotterdampas.

Deze samenwerking betekent dat Erasmus houders van een Rotterdampas een korting van € 25 geeft op de jaarcontributie. Je betaalt dan niet € 100, maar slechts € 75,- om een jaar lang lid te zijn van Erasmus.

Dubbelleden betalen geen € 60 per jaar, maar slechts het bedrag van € 35,- om een jaar lang ook lid van Erasmus te kunnen zijn!

Dat is minder dan € 1,- per speelavond!

Hoe werkt het?

Stuur een email aan de penningmeester – penningmeester@sv-erasmus.nl – met daarin jouw Rotterdampasnummer (te vinden op de Rotterdampas) en jouw bankrekeningnummer. Met de Rotterdampas van 2014 krijg je een korting op de jaarcontributie van 2014/2015.

Doe dit wel ruim voor 28 februari 2015. Anders is het voor ons niet meer meer mogelijk om de korting te verwerken. Het bedrag van € 25 krijg je dan zo snel mogelijk teruggestort op jouw bankrekening. Enige beperking is dat iedere Rotterdampashouders slechts één keer per jaar gebruik kan maken van de kortingsregeling.

Leuke dingen doen, gratis of met korting

De Rotterdampas is al 25 jaar de leukste kortingspas van Rotterdam en regio. Je kunt er meer dan 500 leuke dingen mee doen, gratis of met korting. Iedereen kan een Rotterdampas kopen.

De Rotterdampas kost € 60,- maar als je een minimum inkomen hebt, studeert of 65-plusser bent, kom je misschien in aanmerking voor een reductie.

Meer informatie over de Rotterdampas is op informatiepagina op de website van de Rotterdampas te vinden.