Vanaf maandag 11 september in Hillegersberg-Schiebroek

Leuk nieuws voor alle jonge schakers in Hillegersberg en Schiebroek! Vanaf 11 september 2017 begint Erasmus weer met schaken speciaal voor kinderen en jongeren!

Vind jij het leuk om te schaken? En wil je graag beter leren schaken? En ben je ouder dan 6 jaar en jonger dan 18 jaar? Kom dan langs bij schaakvereniging Erasmus!

Schaken op maandagavond

Je kan iedere maandagavond van 18.45 uur tot 19.45 uur komen schaken. Wij spelen in Laurens Borgsate op de Meidoornsingel 181 in Rotterdam.

Je krijgt dan schaakles en gaat zelf natuurlijk ook veel schaken! Je kunt ook eerst eens een paar keer kijken.

Zet maandag 2 oktober in je agenda

Om te vieren dat we weer gaan beginnen met jeugdschaak organiseren wij een heel groot schaakfeest op maandagmiddag 2 oktober vanaf 15.30 uur.

Hou hiervoor deze website in de gaten!

Voor de ouders

Schaakvereniging Erasmus is een bloeiende schaakvereniging in Hillegersberg-Schiebroek en heeft ongeveer 70 leden. Vanaf 11 september geeft een enthousiaste jeugdcommissie iedere maandagavond van 18.45 uur tot 19.45 uur les aan kinderen die beter willen leren schaken. Voor de schaaklessen maken wij gebruik van de Stappenmethode van de Koninklijke Nederlandse Schaakbond.

Nieuwe jeugdleden kunnen eerst vier weken vrijblijvend meedoen, voordat ze kunnen besluiten om lid te worden van SV Erasmus. De contributie is € 50 voor een heel jaar (inclusief lesmateriaal) en jeugdleden met een Rotterdampas kunnen een korting van € 25 krijgen op de contributie.

Vind jouw zoon of dochter het ook leuk om te schaken? Stuur dan een berichtje naar onze jeugdleider Peter Ruimschoot (jeugd@sv-erasmus.nl). Wij hopen jullie snel te zien op onze schaakvereniging!

Frank van Zutphen

Voorzitter SV Erasmus