Schaakles voor de jeugd en introductielessen voor volwassenen

Albert Heijn, NOC*NSF en de sportbonden willen de komende vier jaar heel Nederland in beweging brengen. Daarom is op 4 september de AH Sportactie gestart. Tijdens de AH Sportactie spaar je 3 weken lang voor AH Sportzegels. Elke volle spaarkaart is goed voor 5 keer gratis sporten bij jou in de buurt.

En ook schaakvereniging Erasmus doet mee aan de AH Sportactie!

Jeugdschakers kunnen in de periode tot en met eind november vijf keer meedoen bij Erasmus met een volle spaarkaart! Jeugdlessen zijn iedere maandag van 18.45 uur tot 19.45 uur.

En voor geïnteresseerde volwassenen organiseert Erasmus twee keer introductielessen op maandag 25 september en op maandag 9 oktober. Deze schaaklessen zijn van 19.00 uur tot 20.00 uur en als het bevalt kan daarna meteen worden meegedaan aan de interne competitie. Het is mogelijk om eerst een paar avonden mee te spelen zonder al echt lid te worden, zodat je vrijblijvend een beeld kan krijgen van onze vereniging.