Op zaterdag 30 juni

Zaterdag 30 juni organiseren de wijkambassadeurs Schiebroek-Zuid weer een zomermarkt op de hoek Donkersingel-Asserweg in Schiebroek.

En ook schaakvereniging Erasmus is hierbij aanwezig om de schaaksport en onze vereniging te promoten!

De zomermarkt is bedoeld om de sociale cohesie in de buurt te verhogen en daartoe is een scala aan Schiebroekse organisaties en instellingen uitgenodigd om hun activiteiten te laten zien.

Voor alle bevolkingsgroepen, leeftijden en vanuit diverse culturele achtergronden is er voor elck wat wilsch; van dans, zang & muziek tot sport & spel, oud Hollandse spelletjes, bingo of schminken, kledingruil of karaoke, de Kluskanjers tot een kinder – en informatiemarkt, ze zetten allemaal hun beste beetje voor. Kom jij ook meedoen?

De zomermarkt duurt van 11 uur ’s ochtends tot en met 16 uur ’s middags.

Dus kom vooral ook even langs om een kijkje te nemen!