Vanwege Pinksteren

Vanwege Pinksteren is schaakvereniging Erasmus op maandag 10 juni niet open.

Er is dan ook geen schaken voor de jeugd.

Op maandag 17 juni en maandag 14 juni wordt het clubkampioenschap rapidschaak gespeeld. Per avond zijn er vier ronden in één grote groep. Mocht je één van de avonden niet kunnen komen: geen probleem om op de andere avond mee te doen (voor de andere avond krijg je vier bye’s). Het speeltempo is 15 minuten per persoon per partij plus increment van 5 seconden per zet. Het is het verzoek om voor tien voor acht aanwezig te zijn. Of om Jaap van Meerkerk (competitieleider@sv-erasmus.nl) te laten weten dat je wel komt, maar iets later.

En op maandag 1 juli wordt het snelschaakkampioenschap gespeeld. Dat is ook de laatste reguliere clubavond van dit seizoen.

Voor de echte die-hards is er nog wel zomerschaak op maandag 15 juli, op maandag 29 juli en op maandag 12 augustus. Eén van de sterkere schakers van Erasmus bereidt dan een trainingsavond voor.

Op maandag 26 augustus begint het nieuwe seizoen weer met de Algemene Ledenvergadering.