Arda en Casper doen mee in Hellevoetsluis

Na de spannende en leuke massakamp tegen Overschie op vrijdag, waren twee van onze jeugdspelers ook actief op zaterdag 21 september. Deze RSB Jeugd Grand Prix wedstrijden zijn voor de jeugd tot 18 jaar.

In de loop van het seizoen 2019 – 2020 zijn er negen wedstrijden. Er wordt gestreden om het Open Jeugdkampioenschap van de RSB.

Afgelopen zaterdag was De Pionier uit Hellevoetsluis de gastheer. Namens Erasmus waren Arda en Casper van de partij. Zij wisten ook deze keer weer hun mannetje te staan.

Arda speelde in groep 2 en behaalde de derde plaats met 3½ uit 6 bij 6 deelnemers. Casper deed mee in groep 5 en werd gedeeld tweede met 3 uit 6. Felicitaties voor deze mooie prestaties!

Wie is geïnteresseerd in het complete verslag of alle uitslagen kan terecht op de website van de RSB.

Wim Posthumus