Schaakvereniging Erasmus ook aanwezig!

Vrijdag 6 september van 13.00 tot 20.00 uur op het Minervaplein

Bewonersorganisatie 110-Morgen (exploitant van onze speellocatie Huis van de Wijk Arcadia) bestaat 25 jaar en dat wordt gevierd met een feest op het Minervaplein, op vrijdag 6 september van 13.00 tot 20.00 uur.

Het wordt een ouderwets wijkfeest met veel activiteiten!

Zoals live muziek vanaf het grote podium, veilingen voor een goed doel en het Rotterdams kampioen stoepranden, waar de winnaars van naar het Nederlands kampioenschap kunnen! Schaakvereniging Erasmus heeft ook een stand zodat geïnteresseerden kennis kunnen maken met de edele schaaksport.

Rond 17.00 uur zullen er kraampjes staan met internationale gerechten voor een smakelijk hapje.

De loterij met fantastische prijzen zal getrokken worden rond 19.30 uur. De lotenverkoop is inmiddels gestart; 5 loten voor € 2,50.

Rond 20.00 uur zal de cheque uitreiking aan Stichting Ambulance Wens Nederland en KNGF Geleidehonden plaatsvinden. Ook kunt u die gehele dag doppen van flessen inleveren voor het goede doel. De dag zal om 13.00 uur door wethouder Grauss geopend worden.

Wij hopen natuurlijk ook veel Erasmianen te kunnen verwelkomen op deze dag. Dus kom vooral even langs als je in de buurt bent!