Vrijdag 26 juni bij Pluktuin Natuurtalent

Op vrijdag 26 juni aanstaande is het zover! Het is ons gelukt om een buitenlocatie te vinden in Schiebroek waar de jeugd weer live tegen elkaar kan gaan schaken, plezier kan hebben en ook weer wat nieuws gaat leren.

De locatie is in de Pluktuin Natuurtalent in Hillegersberg-Schiebroek. Er zijn daar meerdere plekken waar we terecht kunnen. Toiletten zijn aanwezig en je kan er consumpties verkrijgen.

Deze locatie is voor velen geheel nieuw. We zorgen ervoor dat er begeleiding is vanaf de ingang aan de Veldkersweg 50 naar de plek waar onze activiteiten zijn.

Vanaf kwart voor drie is de inloop. We beginnen om drie uur en het is uiterlijk om vijf uur afgelopen. De afspraak is dat we onder voorbehoud van een leuk arrangement gebruik kunnen maken van de faciliteiten daar. Reken dus op een drankje, een ijsje en een pannenkoek. De schaakvereniging trakteert de jeugd deze keer! Ook zorgen we natuurlijk voor voldoende schaakborden đŸ˜‰

Na afloop evalueren we. De gedachte is om gedurende de zomer bijvoorbeeld tweewekelijks een schaakmiddag te organiseren.

Schaakvereniging Erasmus en Natuurtalent010 nemen uiteraard voor zover van toepassing de Nederlandse maatregelen ter bestrijding van het corona virus in acht.

Voor nu alvast, tot komende vrijdagmiddag!

Peter Ruimschoot