Ter herinnering en aanmoediging. Ook voor mezelf trouwens.

Op de donderdagavonden is er vanaf 20.00 uur op Lichess een online schaaktoernooi voor alle leden van team Erasmus.

Voor het geval dat je nog niet eerder hebt meegedaan. Om ook lid van dat team te worden, moet je eerst een gratis account aanmaken op lichess.org. Als je een account hebt aangemaakt, dan kan je lid worden van SV Erasmus. Hiervoor ga je naar ‘Gemeenschap’ (menuknop linksboven) en daarbinnen ‘Teams’. Klik op Teams en dan zie je een nieuw scherm verschijnen. Klik dan op de optie ‘Alle Teams’.

Rechtsboven is dan een zoekbutton te vinden en daar moet je zoeken naar ‘SV Erasmus’, waarna je onze schaakvereniging vindt. Daar kan je een verzoek doen om lid te worden van het team, waarna een uitnodiging wordt verstuurd naar de moderator. Stuur bij vragen een mail naar webmaster@sv-erasmus.nl.

Zie voor meer praktische informatie over het voor de eerste keer mee doen het artikel ‘Vanaf 23 maart online schaken bij Erasmus

Met vriendelijke groet,

Leo Verhoeven