Graag invullen voor 31 juli

Alle leden van Erasmus krijgen deze dinsdagavond een link toegestuurd om voor 31 juli een enquête in te vullen. De daarin gestelde vragen spreken voor zichzelf. Het gaat er met name om of jullie voor Schaakvereniging Erasmus aan de externe competitie (RSB en/of KNSB) mee willen doen.

Via die link kom je uit bij een Google-document. Dat werkt prima. Voel je meer dan vrij een of meer andere onderwerpen aan te snijden. Het formulier biedt daarvoor uiteraard de ruimte.

De link wordt verstuurd van ons emailadres dat begint met sverasmus2005. Het is mogelijk dat je emailprogramma dat adres niet vertrouwt. Met de kans dat je de mail niet in je Inbox krijgt te zien. Mocht je die mail daar na morgenavond niet zien, check dan of de mail in een filter is blijven hangen. Zie je ook daar niets, neem dan even contact met me op.

Met vriendelijke groet,

Leo Verhoeven