Vanaf 21.00 uur in Huis van de Wijk Arcadia

Aanstaande donderdagavond (14 oktober) spelen we met drie RSB-teams thuis: het tweede, het vierde en het bekerteam.

Van deze gelegenheid maken we gebruik om dan een training aan te bieden. Voor schakers met een rating tot ongeveer 1500 of nog zonder rating. Ruud Neumeijer verzorgt de training.

De training – in de ‘bibliotheek’ (bovenaan de trap) – begint om 21:00 uur. Uiteraard eerder welkom voor een kijkje bij de wedstrijden. Er is bij de training plaats voor acht tot tien deelnemers. Verzoek daarom aan Frank van Zutphen (voorzitter@sv-erasmus.nl) door te geven of je aan de training mee wil doen. Geef daarbij desgewenst ook aan welk onderwerp je graag zou zien behandeld.

We zijn uiteraard benieuwd hoe het met deze training gaat. Hopelijk vatbaar voor herhaling. Dat kan dit seizoen vrij gemakkelijk omdat er meer donderdagen met RSB-thuiswedstrijden zijn gepland.

Met vriendelijke groet,

Leo Verhoeven