Op 9 mei gaan we van start met een nieuwe ronde van de succesvolle online rapidcompetities. Aan de afgelopen competities deden ruim 20 clubleden mee in drie niveaugroepen. Met veel enthousiasme. We spelen wekelijks volgens een door Jaap gemaakt speelschema twee potjes van 20 minuten + 5 sec per zet tegen één tegenstander in groepen van acht. Met twee inhaalweken en een uitloopweek duurt de competitie dus 10 weken.

De uitslagen worden op de website bekend gemaakt. De groepsleider verzamelt via de groepsapp de uitslagen en geeft die aan Jaap en de webmaster door. Kortom, voor de organisatie hoef je je dus niet al te druk te maken. Je maakt slechts een afspraak met je tegenstander voor een geschikt tijdstip en geschikte dag.

De ervaring heeft geleerd dat je speelsterkte er door de voorbereiding en het spelen op vooruit gaat! Vraag het na!

Leuk is ook dat je via de groepsapp weet wanneer de andere groepsleden gaan spelen. Je kunt die partijen volgen en ook zien of er nog meer toeschouwers zijn. Dan kun je met hen ook chatten over de partijen.

Jaap maakt het nieuwe speelschema op maandag 2 mei stuurt dat aan alle deelnemers op. Daarin staat de groepsindeling, de namen, telefoonnummers, schuilnamen en mailadressen van de groepsleden vermeld. Met de start dus in de week van maandag 9 mei

Aarzel niet en meld je bij Jaap aan (via jaapvanmeerkerk@sv-erasmus.nl)!

Vriendelijke groet,

Leo Verhoeven