Start vanaf maandag 16 mei

Beste schaakvrienden, clubschakers, huisschakers en belangstellenden,

Na twee jaar afwezigheid is het Watertorentoernooi weer terug! Schaakvereniging Erasmus uit Rotterdam (Hillegersberg-Schiebroek) nodigt je hierbij graag uit om (weer) deel te nemen aan het Watertorentoernooi, dat van 16 mei tot en met 4 juli wordt gehouden.

Ga hier direct naar de actuele deelnemerslijst.

Voor het Watertorentoernooi verwachten wij weer veel deelnemers. Schrijf u tijdig in zodat u zeker bent van plaatsing op de deelnemerslijst, want dit jaar is er een maximum van 64 deelnemers.

De sterke kanten van ons toernooi nog even op een rijtje:

• Gunstige periode: tot op het einde van het schaakseizoen kun je op niveau serieuze partijen blijven spelen
  • Rating: de zeven wedstrijden tellen mee voor de ratingverwerking
  • Grote winkans: Aantrekkelijk prijzenfonds
  • Voor elk wat wils: op ieder niveau een sportieve uitdaging!

Kijk hier voor meer informatie over het toernooi of schrijf je meteen in via het inschrijfformulier op de website. Kijk hier voor de actuele deelnemerslijst.

Hopelijk tot ziens op 16 mei!

Namens het bestuur van SV Erasmus,

Arno van Houten