Wijze van afmelden & meedoen aan spektakelprijs

Het Watertorentoernooi is op maandag 16 mei weer begonnen. Hieronder is meer informatie te vinden over de wijze van afmelden en hoe mee gedaan kan worden aan de spektakelprijs.

Afmelden en voorlopige indeling

Het is de bedoeling om met ingang van de derde ronde op donderdagavond / vrijdagochtend de voorlopige indeling voor de volgende ronde op onze website te plaatsen. De definitieve indeling wordt overigens pas op de speelavond om 19.30 uur gemaakt; de voorlopige indeling kan dus nog wijzigen.

Het is vanwege het bovenstaande wel van belang dat alle deelnemers het zo snel mogelijk doorgeven als zij een keer niet mee kunnen spelen en een bye op willen nemen. Afmelden is mogelijk via (bij voorkeur) e-mail (competitieleider@sv-erasmus.nl of watertorentoernooi@sv-erasmus.nl), telefoon van Arno van Houten (06-14237430) of via de afmeldlijst die op maandagavond op de wedstrijdtafel ligt.

Spektakelprijs

Stuur je partij in en win € 50

Net als de eerdere jaren hebben we ook dit jaar weer een leuk extraatje bij het Watertorentoernooi! Heb jij een mooie partij gespeeld tijdens het Watertorentoernooi 2022? Met een krachtige aanval, een fraaie wending of met een subtiele stille zet? Stuur deze dan in en doe mee!

De spelregels voor de spektakelprijs zijn als volgt:

• Het is mogelijk om partijen gespeeld in de rondes 1 tot en met 6 van het Watertorentoernooi 2022 in te sturen.
  • De deadline voor het insturen van partijen is donderdag 30 juni 2022.
  • Direct na ronde 7 (einde van het toernooi) bij de prijsuitreiking wordt ook de winnaar van de spektakelprijs door de jury bekend gemaakt. Leden van de jury zijn uitgesloten van deelname.
  • Meedoen? Stuur je partij dan in pgn-formaat (bij voorkeur met commentaar) naar de webmaster (e-mail: webmaster@sv-erasmus.nl) met een kort begeleid schrijven. Meer informatie hoe een partij in pgn in te voeren is te vinden op de pagina met de Handleiding voor het aanleveren van partijen.
  • Alle ingezonden partijen worden ook op de website van SV Erasmus geplaatst.
  • De winnaar van de spektakelprijs ontvangt naast de eer ook een geldprijs van € 50.

Ter inspiratie is hieronder de partij van de winnaar van 2019 (Carel Keller) opgenomen!

Carel Keller – Roald Vos

Arno van Houten