4-0 overwinning voor tweede viertal!

Hier nog een berichtje over de wedstrijd tussen het tweede viertal van Erasmus en het derde viertal van 3-Torens. Maandagavond 25 april 2022. De teamleider van 3-Torens V3 had vooraf onze wedstrijdleider geïnformeerd dat zij met drie in hun vaandel aan zouden treden; zij lieten bord 2 onbezet.

Om de spelers van Erasmus niet te storen in hun motivatie om het kampioenschap van hun klasse nam ik zelf plaats aan bord 2. Ik kon gelukkig instromen in onze interne competitie waarin ik een leuke partij verloor van David Renger (na te spelen in het verslag van finaleronde 9 van de interne competitie).

De drie spelers van Erasmus waren met op bord 1 Alik Tchavelachvili, op bord 3 Jonathan van Es en op bord 4 Harry Nefkens. Zij deden waarvoor zij waren opgesteld door alle drie een punt te halen. En zo werd de einduitslag 4-0 voor het tweede viertal van Erasmus!

Na afloop naar huis had ik alsnog een gevoel van tevredenheid: Ons team gewonnen waarin ik 1 punt had bijgedragen en als extra nog een nul in de interne ook.

Kijk hier voor alle uitslagen en de stand van klasse 2C van de viertallencompetitie.

Anton van Bokhoven