Eind april is de vorige cyclus van de online rapidcompetitie afgerond. Het was de bedoeling om in mei weer met een nieuwe competitie te starten, maar vanwege de aankomende zomervakanties is ervoor gekozen om de online rapidcompetities pas na de zomervakantie weer te gaan starten. Dat scheelt weer zorgen maken over de slechte wifi-verbinding op de camping tijdens die beslissende partij 😉

Via de gebruikelijke enquĂȘte die binnenkort wordt uitgezet kunnen onze clubleden kenbaar maken of zij vanaf september-oktober (weer) wensen deel te nemen. Het online rapidschaak in competitieverband is te leuk om er volgend seizoen niet weer mee te gaan starten! Ook schaakvrienden van Erasmus kunnen meedoen aan de online rapidcompetitie. Stuur dan even een mailtje naar jaapvanmeerkerk@sv-erasmus.nl als je interesse hebt.

Ik kijk er dan zeker weer naar uit en zal graag de organisatie dan weer op me nemen!

Jaap van Meerkerk