Penningmeester blij met ontvangst van € 64,24

Zoals bekend is Erasmus aangesloten bij SponsorKliks. Met SponsorKliks is het voor iedereen die schaakvereniging Erasmus een warm hart toedraagt mogelijk om SV Erasmus GRATIS te sponsoren. Door online aankopen te doen via de banner van SponsorKliks krijgt onze schaakvereniging van iedere aankoop een commissie.

Recent heeft Erasmus voor de 21ste maal – dankzij aankopen van onze leden – een uitbetaling van deze commissie ontvangen, ditmaal een bedrag van € 64,24! In totaal heeft Erasmus nu al € 1.543,31 ontvangen van Sponsorkliks! Een mooi extraatje voor onze vereniging!

Wil je ook weten hoe jij daaraan kan bijdragen? Kijk dan onder de Meer Lezen knop.

Hoe werkt SponsorKliks ook alweer? Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com of Booking.com gaat of dat je via Sponsorkliks.nl naar de site van Bol.com of Booking.com gaat, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Booking.com ons een commissie uit en profiteert Erasmus hier direct van!

Ga de volgende keer dat je iets online wilt kopen eerst naar https://www.sv-erasmus.nl. Rechts op de website zie je een banner van SponsorKliks. Door op deze banner te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels voor reizen, verzekeringen, boeken enzovoorts, enzovoorts, zoals Booking.com, Cheap Tickets, Independer, Thuisbezorgd, Expert, Jeans Centre, About You, Ali Express, Zooplus, Paradigit, Allekabels, Kleertjes, Welkoop, OTTO, Bonprix, Greetz, Conrad, BeterSport en vele andere bedrijven. De commissie loopt vooral hoog op bij hotels, verzekeringen en energieleveranciers (waar regelmatig overstappen sowieso loont!).

Als je vervolgens iets koopt bij één van deze bedrijven krijgt onze schaakvereniging Erasmus hiervoor een commissie, terwijl je zelf dezelfde prijs voor het product betaalt. Het kost je dus niets extra.