Graag invullen voor 15 augustus

Alle leden hebben vandaag een link ontvangen om een Googleformulier in te vullen. De enquête voor het seizoen 2022-2023. De link van het mailadres begint met sverasmus2005. Veilig dus. Maar de kans bestaat dat je emailprogramma dat niet vertrouwt. En dan krijg je de mail niet in je inbox te zien. Mocht je die mail daar morgen nog niet zien, check dan of de mail in een filter is blijven hangen. Zie je ook daar niets, neem dan even contact met me op.

Willen jullie het formulier uiterlijk 15 augustus invullen en verzenden? Dat is vrij kort dag. Maar als je ermee bezig bent, gaat het snel. De vragen spreken voor zichzelf en het formulier werkt prima. Het gaat er met name om of jullie voor Schaakvereniging Erasmus aan de externe competitie (RSB en/of KNSB) mee willen doen. Maar voel je meer dan vrij een of meer andere onderwerpen aan te snijden. Aan het eind van het formulier tref je die vraag aan.

Dank alvast.

NB: Morgen zomerschaak!