Erasmus gastheer op donderdag 15 september

We mogen weer! Na het enorme succes van afgelopen jaar, kondigen wij vol enthousiasme de tweede editie van de Schaak-off aan!

Afgelopen jaar meer dan 1200 deelnemers en 85+ clubs verspreid over heel Nederland, kunnen we dat dit jaar overtreffen?

Fysiek schaken op de club en het ontmoeten van schaakvrienden(innen), blijft natuurlijk het allerleukst. Om dit te stimuleren organiseert de Koninklijke Nederlandse Schaakbond, samen met diverse schaakclubs en regionale bonden, een landelijk schaaktoernooi: de Schaak-Off.

De Schaak-Off is voor clubleden maar zeker ook voor alle andere schaakliefhebbers. Van jong tot oud, beginner tot gevorderd, gratis en voor iedereen! Laten we er samen iets moois van maken!

Wil je ook weten hoe sterk jij schaakt? Schrijf je nu gratis in!

Kijk voor meer informatie op de website van de Schaak-Off of schrijf je direct in.