Schaakvereniging Erasmus is een bloeiende vereniging in Hillegersberg-Schiebroek en heeft ongeveer 100 leden. Sinds september 2017 is weer gestart met een nieuwe jeugdafdeling.

Vind jij het leuk om te schaken? En wil je graag beter leren schaken? En ben je ouder dan 6 jaar en jonger dan 18 jaar? Neem dan contact op met onze jeugdleider Peter Ruimschoot (jeugdleider@sv-erasmus.nl). We kijken dan of er direct plaats is.

Kijk hier voor alle relevante informatie over het jeugdschaak bij SV Erasmus.

Of kijk hier voor het laatste jeugdnieuws om een indruk te krijgen van jeugdschaak bij Erasmus.

Op de website is ook een aparte pagina opgenomen met meer informatie voor basisscholen.

Schaaktoernooien jeugd

Er zijn in Rotterdam en omgeving altijd veel toernooien voor jeugdschakers. Op de website van de Rotterdamse Schaakbond is een toernooikalender met alle jeugdtoernooien in de regio te vinden.