Open rapidtoernooi

Sinds enkele jaren organiseren we in het voorjaar op een zaterdag een open rapidtoernooi (zeven speelronden, Zwitsers systeem). Daaraan doen sterke spelers mee, soms van ver buiten de regio. Ook voor de minder sterke spelers is het een leuk toernooi. Door de grootte van de groep kom je na een paar ronden altijd spelers van min of meer je eigen niveau tegen. Leden van SV Erasmus zijn uiteraard geen inschrijfgeld verschuldigd. Kijk hier voor meer informatie over het Erasmus rapidtoernooi.

Watertorentoernooi

Aan het einde van het seizoen organiseren wij ieder jaar het Watertorentoernooi. Dit toernooi over zeven ronden bestaat al vele jaren en staat ook open voor niet-leden. Aan dit toernooi doen altijd vele sterke spelers mee uit de regio. Er zijn aanzienlijk geldprijzen te verdienen. Leden van SV Erasmus kunnen gratis deelnemen aan het Watertorentoernooi. Kijk hier voor meer informatie over het Watertorentoernooi.